saya fiqa ~

saya fiqa ~

Monday, May 23, 2011

Assalamualaikum :DD

apa kabar ? kabar baik (sengal)
btw... dh jawap salam saya ?
klau x jawap dosa ! (spupu slalu ckap)
maklum lah spupu semuanya still sek rendah ~ tapi
dia org sume x rendah tau ~ tinggi cik sue ..hikhikhik...hahaha...cik sue same tgi ngan JUE bgus le tu..
boleh kawin.. btol x cik sue ??
ciksue : ye ..btul tu pieka (dalam mimpi)
lme x update blog..
maklum lah //otak nih kekeringan idea (ayat mai) hikhikhik...

hurmmm.,,,, x tau mau tulis ape lagi..
cau dulu ~ bye !

Thursday, May 5, 2011

~ KEJADIAN HARI INI ~

assalamualaikum :DD
salam satu malaysia..

harinie saya ada st0ry -,-"
pkwe saya x dtg sk0lh !!! (miss him tau !)
huhux2 haha..harinie sya..faz,fazz0,sal,mai,adam,aisyah dan rmai lagi -,- bertukus lumus..
berpeluh2... membuat..benda yg jarang kami akan buat !!!
jeng..jeng..jeng..jeennggg............

kami kemas kelas dan HIAS kelas =;= CANTIK tau (cantik larh sgt !)
masa MATH cikgu A memekak jewp ! tau mau marah jea ! geram lark den ( nak jewp den lompang )
meh kita degar kwn kita b0rak2..
dial0g adam bersama fazz0..

fazzo : *frus*cikgu A nih memekak jewp !
adam : *menyebok* weh nak tolg koe !
fazzo : koe nak tolg ape .. ?
adam : nak tolg tgok jewp boleh ~
fazzo : *begang jewp* -,- suka hati kau larh !
adam : yeah ! *tersengih cam org gila xD

itu larh cita AFIQAH SYAFI'AH BT AZMAI 

mse cikgu ..dh abis mse..

amree berkata (sebenarnya menjerit )

amree : yeah kita bebas !!!!!

cikgu A : *begang jewp* (padam muka !)

lepas dia kuar ! sume gelak... hahahahahahahahahhah xD

Saturday, April 30, 2011

w0i....... k0e jgan nk gedik (jgn nk perasan h0t)

assalamualaikum :DD
ape kabar semua ???

saya sihat jea !!!!
piejie saya p0n sihat !!!
i <3 piejie !!!

hoho.... saya ade cita bru ~ ade larh minah nih ~ kpel ngn ex kwn aq ! so dia nk kpel ,kpel jea ade kea aq larang ?? lain larh mak bapak koe nak larang !! g mamp0s sme k0e larh ~ haha begini citanya . . . kwn sya "cecita..cecita" kat saya... minah turhhh x puas hati... ngnn kwn sya...dia pikir kwn sya tu nk tackle pkwe dia.. btw ,,,,,, wehhh pkwe aq lagihh bg0s larhh !!! ah lantak sme pkwe dia tuh ~ berbalik kpd cerita ~ dia pikir kwn sya nk tackle pkwe dia,,,,, kwn sya b0leh dpt lebih bg0s dri dia larh !! spe stuju "angkt tgan mcm sya" pe larhh k0e gbah minah 000iiiii..... nak kte k0e h0t .... b0leh laarrrhhh tahan ~ kwn aq c0ol jea ~ sbb tu rmai nak ~ k0e tu h0ttt sgt ~~ tk0t org mau kenal ~ k0e kne sedar skiwtt ~ sk0lah tu bukan mak bapak k0e pnya larh ~~~~ pie mamp0s ah weh ~ s0rie larhh ~ sbaik larhhh aq x buat kan h0tel 100 bintang dlam lubang kubur t0k k0e... aq kira baik lagihhh ~ x serang k0e larh ! k0e pikir k0e cantik ?? s0rie larh ! den lagihh cntik..keke xD babaiiiii....see y0u t0m0r0w ~

assalamualaikum :DD

Thursday, April 7, 2011

gbr pklong ~

aq syg pklong tok selamanya <3

sedih sgt !

assalamualaikum..

harini lebih mnyedih kan kwn kpd kwn ku meningal dunia dgar kbar nya di langgar bas,,,astaufirullahalazim..
kau cucuri lah hman kpada..AHMAH HANAFI ya allah...allah lbih myayangi nya..

ini lbih mnyedih kan bg ku..
org yg pling..pling rpat..kembali ke pngkuan penciptanya..
kau cucuri lah rhmat kpda IZZAT IZZUDIN moga roh nya sentiasa aman di sana..
x lama lagi ika pun akan ikut jejak pklong...buat pengetahuan follower ku..
pklong ika bru umur 18 taun... bru je dpt result spm..
ika org yg pling sdih..
ika x sngka .. ari isnin hari terakhir ika chat dgn pklong...
ya allah kau tabah kan la aq ya allah..aq byk kongsi rahsia bersma nya..
aq tau dia terlalu terseksa di dunia yg kejam ini..pergi lah pklong..kat sne x de spe kacau pklong ngn kwn bru pklong...ika nk pklong tauuu ika sygg sgt kat pklong...
tarikh ini x kan ika lupa kan  ... 6 / 4 / 2011...tarikh ini lah yg membuat kan ika sdih..sayu..pklong klo itu dugaan allah kpd ika..ika redha dn terima dgan hati yg terbuka...pklong.....satu lagi ika nk ucapkan..al fatihah sentiasa ika  berikan kepda pklong tercinta..ya allah satu je yg ku pohon pda mu ya allah.... kau letak lak IZZAT IZZUDDIN di tempat2 org yg beriman ...AMIN ..YA RABILLALAMIN...

assalamualaikum..ikhlas dri ika..ika tau pklong psti jwp slam tu... syg pklong !

Wednesday, April 6, 2011

ya ALLAH ~

PKLONG AQ DH TGAL KAN AQ....KNP???????????????????????????????????????????????? AQ SYG DIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KJAM NYA.,....

SEMOGA DIA DI TEMPAT KAN DI ORG2 BERIMAN AMIN

PKLONG IKA SYG PKLONG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!